Demo Site

Monday, December 28, 2009

Ubah Template..

Aku dah lama tak update blog, tibe-tibe saja, hari ni tangan aku gatal nak meng'update' blog. Aku tengok template aku ni tak sesuai nak tulis cerita yang panjang-panjang. So, aku cari la template baru, bagi aq template baru ni agak simple dan stylo, semangat aku nak tukar dan edit html template ni, sekali bila tengok dalam notepad... Masya-Allah! Pening kepala oden! Macam mana agaknya dak ezhan-artwork tukar html blog dia eh? Mau ambik mase agaknye. ezhan-artwork! I salute u!
Oleh kerana aku malas nak mengubah template, buat sementare ni, inilah template pujaan hatiku!! Balik MFI nanti aq tanyer, tuan empunya blog ezhan-artwork, macam mane nak read balik coding html. Hahahaha... Aku nak belajar macam mane nak buat Home button, Novel button dgn Short stories, harap sifu aku ( ezhan-artwork ) boleh ajar.. Hurm..

Selesai ubah template, aku nak masukkan satu cerita pendek yang aku tulis masa sekolah dulu, bahasa inggeris. Harap-haraplah korang suke. Apa-apa hal, komenlah.  

0 comments: