Demo Site

Wednesday, August 19, 2009

INTERLUDE

kenape interlude? (a.k.a gangguan)

sementare menunggu bab seterus untuk cerite romancing saga, saye akn tulis beberape post biase sekadar utk mengupdate blog saye, supaye x der org jadik bosan dan meniggalkan blog ini (TIDAK!!!)


Bukan ape.. psl nak tulis citer nih sebenarnye agk susah kdg2 amik mase, nak memikirkan jln citer yg dpt memikat org ramai..kdg2 kene headache pikir ape nak tulis...huhuhu.. sampai kene pi mkn panadol active fast



Oleh itu, saye akan post bende-bende biase agr follower2 tidak akan menjadi kebosanan. bile dah xder idea nanti boleh saye tanye kpd follower & member menjadik kan citer ini semakin menarik..

Apa2 pun biar saye memberitahu sipnosis kpd citer romancing saga-kebangkitan sang puteri

"KAU DAN AKU DITAKDIRKAN BERSAMA NAMUN PELBAGAI DUGAAN MENANTI KITA"

Sarjan Himura Takuya mengalami mimpi mengenai seorang perempuan yang mengenali dirinya untuk sekian lama, membuatkan Taku mencari memori silamnya dan identiti perempuan itu. Membongkar segala persengketaan dan pengkhianatan yang berlaku di Kerajaan Auru. Kunci kepada segala jawapan adalah perempuan itu. Mampukah hero ini menjumpai perempuan itu dan adakah memori silamnya akan kembali? Sebuah cerita sains fiksyen dan fantasi, cinta, tragik dan aksi. Romancing Saga-Kebangkitan Sang Puteri membawa diri anda menyelami cinta agung seorang lelaki dan wanita

Disamping ini, saye ingin mengambil kesempatan untuk mengucapakan selamat menyambut bulan ramadhan yang mulia! Puasa jgn x puasa ( yg perempuan xper, ade xcuse )



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

0 comments: